Uradne ure arhiva in videoteke CTF:ponedeljek, torek, sreda | 10:30-13:30 | četrtek | zaprto | petek | 10:30-13:00 |
TOXIC x Zakaj ne pišem (2024)
Opraviti z Eddyjem (2025)
Édouard Louis, ou la transformation (2022)
Historias para no contar (2022)
Šterkijada (2023)
A8849 - Prešernova nagrada za magistrsko delo Deklici: Hibridno avtobigrafsko dokumentarno... (2024, nagrada)
A8850 - Prešernova nagrada za vlogo režijo diplomske produkcije Kako jemati njeno življenje (poskusi) (2024, nagrada)
A8851 - Prešernova nagrada za vlogo Sofije v diplomski predstavi med tem ko... (2024, nagrada)
A8913 - Prešernova nagrada za magistrsko delo (2024, nagrada)
A8911 - Prešernova nagrada za asistenta produkcije (2024, nagrada)
Vieux fusil, Le (1975)
Everything Everywhere All at Once (2022)
Driver, The (1978)
Akahige (1965)
Mongol (2007)
| |
Stvarni geslovnik eKumbe
gledališče (angl. theatre)
Projekti
Enote
Duh glasbe v gledališču (seminarska naloga, 2009) | Duhovnik kot dramaturg lastne predstave (seminarska naloga, 2017) | Dvojnost likov v dramatiki Bertolta Brechta (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | Ekologija v gledališču: Strategije uprizarjanja (seminarska naloga, 2022) | Feminizem, scenske umetnosti ter ljubljanska alternativna scena osemdesetih in naprej (seminarska naloga, 2021) | Glasba v gledališču Roberta Wilsona (seminarska naloga, 2015) | Gledališče in disko: FV 112/15 (diplomska naloga, 2013) | Gledališče in duševno zdravje (magistrsko delo - 2. stopnja, 2023) | Gledališče kot terapija za osebe z motnjo avtističnega spektra (seminarska naloga, 2017) | Gledališče v kriznih časih (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | Gledališko dogajanje v Kopru do leta 1964 (seminarska naloga, 2021) | Gnus in gledališče (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2020) | Igralčevo emocionalno doživljanje (65-mm, 2022) | Kaj se skriva v tišini? (magistrsko delo - 2. stopnja, 2021) | Kako izstopiti iz svojega življenja (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2022) | Kamniti čevlji (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | Konec koncev (seminarska naloga, 1996) | Lektor kot gledališki ustvarjalec (magistrsko delo - B, 2011) | Lutkovno, dramsko... to ni več vprašanje (magistrsko delo - B, 2015) | Mestni oder Koper (seminarska naloga, 2020) | Nobena pot ni ravna (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2021) | O besedi, govoru, umetniški besedi, preteklosti, prihodnosti, smrti in odgovornemu igralcu (magistrsko delo - 2. stopnja, 2019) | O smislu ukvarjanja z mitologijo lastnega naroda (magistrsko delo - 2. stopnja, 2021) | Pouličnost - splet zabave, provokacije in upora (seminarska naloga, 2006) | Pregled političnega in protestnega lutkarstva (seminarska naloga, 2022) | Slekla se bom v rumeno (magistrsko delo - 2. stopnja, 2017) | Soočanje (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | Soočenje s tematiko smrti skozi uprizoritveni proces (magistrsko delo - 2. stopnja, 2024) | Šolski zvezek (magistrsko delo - 2. stopnja, 2024) | Transvestizem v gledališču (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2016) | Upanje, obup in upor (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2019) | Uprizoritveni jeziki gledališke poetike Nine Rajić Kranjac (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2019) | V iskanju lutki lastnega (magistrsko delo - 2. stopnja, 2022) | Vida Juvanova v delih sodobno-zahodnjeevropskih in ameriških dramatikov (seminarska naloga, 1983) | Vlado Šav (seminarska naloga, 2021) | Živali v gledališču in performansu (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2018) |
|
Ideja: Simona Ješelnik, Tanja Premk Grum, Martin Srebotnjak, Barbara Sušec-Michieli © 2004, 2025 by UL AGRFT & Martin Srebotnjak. Vse pravice pridržane.
Podatki so last UL Akademije za gledališče, radio, film in televizijo. Vsakršna uporaba podatkov brez pisnega dovoljenja lastnikov pravic in navedbe vira je prepovedana!
|
|
Vera Adlešič (29.5.1905-20.1.1975)
Barbara Stanwyck (16.7.1907-20.1.1990)
Federico Fellini (20.1.1920-31.10.1993)
Audrey Hepburn (4.5.1929-20.1.1993)
Franci Križaj (20.1.1936-4.1.2005)
Mira Furlan (7.9.1955-20.1.2021)
Po Slovenskem gledališkem katalogu lahko iščete predstave po gledališčih ali sezonah.
-0,359375-0,015625 |